2011-01-08
 15:29:15

Sitter i sin matstol


Ja, lilltjejen börjar bli stor nu. Jag va hos syrran i förrgår och på kvällen så provade vi att sätta ner Ronja i matstolen och stöttade upp med handdukar runtom, det blev jättebra och hon satt faktiskt stadigt.



Så igår när jag va själv hemma på fm så satte jag ner henne i stolen och gav henne några leksaker att leka med.
Tycker hon är så duktig att hon redan klarar av att sitta där, hon är ju bara 4 månader.





Har märkt tidigare att Ronja har börjat kasta iväg sin napp..ibland hittar man den på golvet när hon ligger i soffan, och på nätterna får man leta och leta och leta.
Idag kastade hon ner sin första leksak. Haha, misstänker att det här är något hon kommer roa mamma och pappa med mååånga ggr.



Ronja upptäckte även Sotis flera ggr som svansade runt stolen och hon vände sig efter mig när jag gick iväg en bit. pappa krister tyckte det va jättekul att ha henne vid bordet. ha sa även: Va..ska vi ha en bebis vid bordet, vi har ju hittills bara haft andras barn vid bordet. :-) Jaaaaaaaaaa, nu är det våran tur!!!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }