2011-01-29
 16:47:00

Ronja har fått smaka broccoli


Ja nu va det dags för en ny smakupplevelse och den här gången skulle hon få smaka på broccoli..hmmm?
Jag kan säga att den broccolipurén som jag har stoppat in i frysen kommer nog att få ligga där länge eller så får jag nog själv äta upp den..hahaha!! Ronja kommer INTE att äta dem.

Det här tyckte Ronja om broccoli.






Hon som va så förväntansfull innan hon skulle börja äta. lilla Ronja älskar ju att äta mat..men nu har jag märkt att hon inte riktigt litar på vad som finns på skeden..efter den här upplevelsen så förstår jag henne.




Annat blev det när mamma kom in med en portion med god sötpotatispuré..DET tycker Ronja om =)


Titta va glad hon är nu..det är så här en bebis ska se ut när de äter mat..GLAD!!!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }