2011-01-06
 23:55:29

Lagar egen bebismat


Japp och guuud va jag tycker det är roligt. Igår kokade jag palsternacka och potatis som jag tänkte frysa in så jag bara kan ta ut och ge Ronja vid tillfälle.
Igår va hennes tredje dag som hon skulle äta bara palsternacka, men när jag hade mixat ihop potatis och palsternacka med lite kokvatten och en klick smör så såg det så gott och aptitligt ut så jag bestämde mig för att ge henne den istället..
Videoklippet här under är innan jag bestämde mig för att ge henne bland-smakisen så jag slängde bort palsternackan. Sotis är väldigt nyfiken på när Ronja ska äta och hoppas att hon ska tappa nåt på golvet till honom.



Titta vad mycket godare den här maten ser ut..mums!! Krämig och god!!



Jag frös in resten i en istärningslåda så att det bara är att plocka fram vid tillfälle. Plastade in ordentligt oxå.



Här får Ronja sim bland-smakis medan Sotis tassar runt och vid ett tillfälle så nosar han på henne och jag trodde seriöst att han skulle slicka upp det hon hade runt munnen. Fast så nära vill inte Sotis vara..han är väl medveten om att hon far runt med armarna hejvilt..






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }