2011-01-20
 14:02:43

Food in - Poop out!! Hahaha!!!


Jag satt och matade Ronja för ett tag sen och filmade lite som jag brukar göra lite då och då, men ibland får man verkligen med det där underbart roliga på film.

Hon sitter och äter gröt och rätt va det är när jag kommer med skreden så lägger hon av världens sötaste grimas och sen hör man världens brak i blöjan x 3.
HÖJ LJUDET!!!



Man kan nästan se efteråt hur hon använder teckenspråk för: Mamma, jag är färdig..hehe!

Och när jag frågar om vi ska gå och byta blöja så ser det ut som hon "säger":
Jaaa TACK..snälla!!

Hahaha..våran lilla älskling!!!
Va helnöjd hon va efteråt





Denise

Hon är så gudomligt underbar eran lilla tjej!

De var verkligen fullt fokus på vad som hände i blöjan haha och jag håller med om att hon verkade förstå dig helt när du frågade om ni skulle byta blöjan!

Tack igen för att ni delar med er av eran vardag, de är så roligt att följa er och Ronjas utveckling!

MVH: Denise (we wish for a baby)



PUBLICERAT: 2011-01-20, 15:11:23 | URL: http://annadenisekarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }