2011-01-09
 18:20:09

Arkivera kläder


Guuud va man kan bli lite sentimental när man måste börja plocka undan bebiskläder som hon har vuxit ur. Lite trist är det ju för de symboliserar ju litegrann henne som pyttelitenbebis och det är först när man provar vissa kläder och man börjar dra lite i dem som man förstår att de inte har krympt i tvätten utan att lilltjejen har vuxit ur dem..
Vaaaa? Varför har jag inte märkt att hon har vuxit..hihi. Bodys i storlek 62 har lagts i en kartong men när det kommer till den här pyjamasen så ville jag verkligen INTE lägga ner den. Tänkte att Ronja kunde ha den som shorts istället. Den här pyjamasen hade hon på BB och har haft hela tiden fram till igår när jag arkiverade den..älskade pyjamas med de söta små lammen..fniss!

Men visst har hon vuxit, det ser jag ju när jag jämför de här två bilderna. Vi som vek upp ärmar och ben för att de va för långa.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }