2011-02-09
 12:57:00

Ronja tror att jag bor i spegeln =)


Jag har upptäckt att Ronja tycker det är jättekul med speglar. Hon skrattar och skrattar när hon ser mig i spegeln. Och det spelar ingen roll om det är stora spegeln i hallen, i badrummet eller som här..sin lilla spegel på hjul.

Jag la henne på golvet på sin lekfilt och sen tassade jag ut ur rummet. När jag kom in igen så började hon skratta på en gångeftersom hon såg mig via spegeln..hahaha!



Jag satt och vek tvätt medan hon lekte på golvet och sprattlade och sprattlade och sen rätt va det va så slutade hon tvärt och tittade in i spegeln..när jag tittade in i spegeln såg jag att det va ju mig hon tjuvkikade på.
Jag får ingen ögonkontakt med henne utanför spegeln utan jag måste möta hennes blick där...tänk att det är så mycket roligare..precis som att hon tror att mamma bor i spegeln =)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }