2011-02-15
 11:34:00

Ronja äter smörgåsrån..sååå gott!!!!


Ja igår fick ju Ronja smaka sitt första smörgåsrån när vi va hemma hos moster. Hon va överlycklig att få hålla i själv och smaska och såå sött! Det här är nog även ett bra sätt att introducera gluten för bebisen.
Det är ju dags att utveckla smakiskarna till mer än bara puréer..lilla fröken växer ju så fort nu =)

Titta mamma..jag KAN SJÄLV!!!!




Camilla Sundin

Vad gott det ser ut. De gillar verkligen sånt där. Natalie får Majskrokar. Väldigt greppvänliga och smälter i munnen på dem.

Ni såg ut att ha haft trevligt på Öppna förskolan, var ett tag sedan nu men vi ska ta oss dit någon dag denna vecka. Kanske vi syns ;-)

Visst är det jobbigt att lämna bort sina bebisar, även om det är pappan. Konstigt vore det annars. Man har ju burit dem i magen så länge. Jag lämnade Natalie när hon var ca 2 veckor och det tyckte jag var jättejobbigt. Grät jag med och så skulle jag då till läkaren och bli undersökt och så satt jag och grät massor. Läkaren trodde nog att jag hade fått förlossningdepression. Men nu tycker jag det funkar bra att lämna henne. Men visst hugger det lite i hjärtat. Man vill ju inte missa något med barnen....



PUBLICERAT: 2011-02-21, 00:22:29 | URL: http://camillasundin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }