2011-02-28
 18:48:00

Nya matprylar till skruttan


Köpte en sån jättepraktisk matskål till Ronja idag när vi va ute och shoppade. Den här skålen har jag tittat länge på men aldrig fått för mig att köpa. Och nu hade de satt ner priset till hälften..thank you!!
Perfekt att ta med sig när man ska nånstans. Matkuber i den ena och efterrätt i den  andra. Det är bara att värma båda två samtidigt och så får efterrätten svalna till det är dags att äta den. =)
Sen att man alltid har med sig en sked i locket är ju inte heller helt fel.




Köpte även en haklapp i gummi som man kan rulla ihop och ta med sig..synd bara att Ronja alltid ska stoppa haklappen i munnen när hon ska äta så jag får nog vänta lite med den här.

Tommee Tippee, Roll'n Go Haklapp



Emely

Heej!

Hamnade här på din blogg när ja sökte på fertilitet..

Får börja med o säga grattis till eran otroligt fina dotter..

Jag o min man har precis startat våran utredning..Så nu är man förhoppningsfull..



grattis igen!



Kram Emely



PUBLICERAT: 2011-03-10, 12:37:15 | URL: http://familjengren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }