2011-08-19
 20:21:00

Ronja pratar i telefon

Hur underbart som helst att se hur hon tar telefonen, lägger upp den vid örat och säger Hallå? Jaa, jaa och sen har nån livlig konversation för att sen säga hej då och därefter slänga luren i golvet...hahaha!!








simson

hej Ronja ledsen att jag missade ditt samtal! längtar efter dig! Vill du träffas på måndag eller tisdqag kanske? evb b b b b b l--------------------------------hv09gppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp hälsningar Simson!


Linda

Hej Simson

Ja jag vill gärna träffa dig. Blir det bra om jag kommer förbi dig imorgon efter mitt morgonsovpass eftersom min mamma iaf måste in till stan och handla inför mitt kommande kalas =)

Puss & kram Ronja



PUBLICERAT: 2011-08-28, 11:10:08 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/bebislangtan

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }