2011-04-03
 14:39:00

Vuxit ur sin korg


I början när Ronja va en pytteliten bebis så fick vi låna den här korgen av min storasyster. Den har nog varit den bästa presenten vi har fått låna. Ronja  har verkligen använt den dag som natt. Och det har ju varit perfekt för mig att jag aldrig har behövt bära runt på henne pga min nackskada. Vi är lyckligt lottade att hon faktiskt har velat ligga själv och sova..inget gnäll så man måste bära runt på utan det har bara varit att lägga ner henne.

Nu har vi ju ingen nytta av korgen längre eftersom hon har vuxit ur den och eftersom hon sitter själv så kan hon ju med lätthet tippa korgen.
Så innan vi gav tillbaka korgen till syster så va jag ju bara tvungen att prova att lägga Ronja i den..
OJJJJJ!!! Nu fattar man hur mycket hon har vuxit =)



Va trångt det va härinne..inte som jag minns det..?? Hihihi!!!



Titta! Jag kan sitta själv nu..och se över kanten..vilken utsikt!!





Jag har blivit såå stor!! =)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }