2011-04-24
 22:50:00

Påskdagen + min födelsedag


Vi brukar alltid vara hemma hos min mamma på påskdagen och då blir det en heldag med god mat och bus med barnen. I år
har vi ju en egen liten att busa med..sååå kul. =)
Pappa och Ronja knackar ägg..eller snarare pappa som försöker knacka ägg med Ronja. Tror hon är lite för liten dör det här i år..men tradition är tradition =)

 

Dags för Eric att sova sitt fm pass. Pappa Stefan tar med honom på en liten promenad..fast vänta!? Är det inte lättare ifall han ligger i vagnen..hihihi!!



Eric ute på promenad med lillasysters katt Saturnus.



Sebastian ser väldigt drömmande ut =)



Ronja leker med Stefan..klapp klapp och så upp med händerna och vinka litegrann =))







Här är smörgåstårtan som jag och mamma gjorde dagen innan..sååå god =)





När jag dekorerade tårtan så hörde jag innifrån vardagsrummet hur mamma och min storasyster skrattar..då har Eric fått tag på äggkorgen och står och knackar ägg..hahaha!



Jag fyllde år den 21 men den dagen vill jag egentligen bara glömma..det va så mycket tråkigheter och många tårar så vi bestämde för att fira mig idag istället eftersom vi ändå skulle träffa och äta och fika under påsken.

Den här tårtan har jag dekorerat alldeles själv, tycker den blev ganska så söt =)

















Linda

Men vad duktig du är på att dekorera tårtor!!

Jag tycker också det är roligt :) Du skulle inte kunna dela med dig utav receptet på smörgåstårtan? jag fyller med år snart o den där såg ju riktigt smarrig ut!! :P Älskar smörgåstårta!

Så söt Ronja är på kortet där hon har en tofs på huvudet :D Kram



PUBLICERAT: 2011-05-10, 14:40:39 | URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Linnea Granström- Blev mamma som 17åring till Ebba ♥

Gud vad snygga tårtor!

Nu blev jag sugen :)



PUBLICERAT: 2011-05-19, 10:09:59 | URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }