2010-10-29
 12:28:35

Tradera

Ja jag är en riktig tradera nörd och jag älskar det!! Är ju så roligt att sitta och titta på små bebiskläder när Ronja har somnat i min famn. Sen tycker jag det är så sköna kläder till hennes känsliga hud att få ha kläder som är mjuka och tvättade ett antal ggr. En annan fördel är att alla kemilkalier är borttvättade.

Det här har jag köpt till Ronja den senaste tiden.

En klänning i velour med tillhörande tights.



Ett par rosa/cerise byxor (name it) med breda muddar som hon kan ha länge.



Några pyjamaser..sköna och mjuka att sova i :-)









Köpte en Hello Kitty Sparkdräkt med knappar hela vägen ner perfekt vid blöjbyte.



Och så en kofta från Mothercare



Den här overallen va såå fin på Ronja, lite stor än men hon växer i den snart :-)



De här handleds och fotskallrorna va helt nya..det gillas!! :-)



De här vantarna hittar jag inte i storlek 62/68 så det fick bli tradera. Har köpt halskragen i samma kollektion.



Det här färgstarka setet tycker jag verkligen om









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }