2010-05-09
 06:25:52

Ser sparkarna utanpå magen nu

I ca enveckas tid har jag nu sett hur magen hoppar till flertal gånger Det ser verkligen häftigt ut. Bara fö nån vecka sen så la man dit handen snabbt för att inte missa att få en liten knuff i handen men nu drar man snabbt upp tröjan och sitter och stirrar på magen ist.

Älsklingen fick oxå härom dan se sin första spark..han tyckte det va jättemysigt. Jag blir så glad nu när han har både kännt de små sparkarna oh sett dem.
Längtar till hela magen far iväg i olika rörelser och man kan urskilja var det ligger en fot mm. Nu kan jag bara ana mig till var fossingarna ligger..känner att det är hårt på vissa ställen på magen och ibland när jag lägger fingret där och petar lite så "boff" krockar vi med varann..lite läskigt men uderbart att redan kunna börja prata med henne. Och mestadels när jag petar på henne så svarar hon med en liten knuff tillbaka.

Ibland får hon in en fullträff rätt på kissblåsan och då är det jag som skriker ajjjj. Det är ju faktiskt riktigt obehagligt..gör lite ont och så är man ju inte beredd på att det ska komma en sån hård spark när de flesta är mjuka och sköna...(än så länge)

Sitter här nu efter att vaknat av lillgrodans sparkande..på en söndag klockan 05.30. En pigg liten krabat det här..jaja det är väl lika bra man ställer in sig på att gå upp den här tiden *ler*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }