2010-05-10
 21:50:33

Idag har vi varit hos bm

Lämnade urinprov för att kolla att allt va som det skulle..och det va helt perfekt..ingen äggvita eller nåt sånt.
Blodtrycket va oxå jättebra och sen va det dags för det där sticket i fingret.tycker jag inte om! Det gör ont!

Järnvärdet hade sjunkigt till 109 och blev ttillfrågad om jag åt mina järntabletter som jag skulle.
Jag har provat både Niferex och Duroferon men får jätteelaka gaser i magen och lös mage. Inte speciellt skoj.
Så vi kom överens om att jag skulle få dricka blutsaft och äta en mer järnrik kost..det blir jättebra :-)

Sen lyssnade vi på lillgrodans hjärta och det bankade på för fullt..lät mer som en galopperande häst. 148 slag/minut. Förra gången va det 152 slag/min
Vi tror fortfarande på att det är en tjej.

Efteråt va jag ner till babyproffsen och beställde vagnen..hoppas nu bara att den hinner komma innan bebisen kommer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }