2010-03-15
 09:51:01

Utslängd hemifrån idag

Ja idag får jag tyvärr tvångsflytta hemifrån om jag inte vill insjukna ännu mer. Tycker det är nog med alla vändor av förkylning - bihåleinflammation - svår rethosta.
I helgen har älsklingen varit hos sin bror. Eftersom barnen hade magsjuka så blev även älsklingen nersmittad och har varit klen hela helgen. Han kunde inte ta sig hem igår utan gör ett nytt försök idag.
Problemet är att han kan smitta ner mig med magsjukebacillerna och jag vägrar bli ännu mer sjuk nu när jag redan är så klen i och med rethostan och förkylningen.
Helst skulle jag inte vilja åka nånstans..jag är ju oxå sjuk! Så nu får jag flytta hem till syrran. Gulligt av henne att erbjuda mig att bo där så länge älsklingen tar hand om kräkbacillerna när han kommer hem.  
Det blir till att sprita av sig när han kommer innanför dörren och sen slänga alla kläder på tvätt.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }