2010-03-14
 19:25:55

Fruktansvärd rethosta

Har haft hosta sen 1 vecka tillbaka nu och det blir bara värre och värre. Jag har fått en riktig rethosta som vägrar att släppa. Storasyrrans lillkille har samma sak och jag kan ju givetvis inte sluta mysa med honom..oops!
Man kan ju bara inte hålla sig borta från nån av barnen, de är ju så härliga fast nu börjar det bli jobbigt i längden.

Trodde hostan skulle börja ge med sig nu men inte då. Jag va in till akuten igår för att konstatera att jag inte hade dragit på mig en lättare variant av lunginflammation men fick höra att jag omedelbart måste börja med hostmedicin..så jag fick noskapin.
Hmmmm..det är ju som att äta sockerpiller..hjälper absolut inte alls.



Orkar inte ha det såhär längre så jag har letat på nätet över alla möjliga huskurer och har hittat att choklad tydligen ska vara bra att knapra på..låter mysko.
Har värmt mjölk och lagt i en klik smör, dykt ner i bisolvonflaskan mm



Hostar så mycket på nätterna så jag får ingen sömn. För några år sen åkte jag på en mykoplasmainfektion som man måste behandla med antibiotika..hoppas hoppas det håller sig borta.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }