2010-06-10
 23:14:20

Urinvägsinfektion?

Sent igår kväll efter att jag varit och kissat så gjorde det så ont i urinröret eller nånstans där omkring..första tanken va: Nää har jag drabbats av UVI=urinvägsinfektion. Ja har ju aldrig haft det tidigare. Och så kliade det poå magen till förbannelse. Jag va tvungen att springa och småskvätta hela kvällen för att det kändes obehagligt men imorse när jag vaknade så va smärtan helt borta..tack o lov.

Men jag bestämde mig ändå att ringa bm och få lämna ett urinprov..det skadar ju inte att kolla upp lite extra..man är ju ändå gravid och det är ju mycket som händer med kroppen nu.
Lämnade in det och hon kollade av direkt och det visade negativt på allting. Ingen urinvägsifektion, ingen äggvita i urinen eller sånt..skönt!

Lillgrodan sparkade hejvilt medan vi va där..så mysigt att se hur magen hoppar hela tiden.

Idag har jag även varit ner på babyproffsen och beställt ett skötbord. Det blev en skötbyrå från BRIO.
Vi vill ha en större där man även har utrymme vid sidan av skötbädden att lägga saker man behöver vid ett blöjbyte.

Såhär ser den ut





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }