2010-07-04
 13:18:33

Vilken värmebölja..




2:a dagen med sån här tokvärme. Seriöst känns det som man ska flyta iväg. Extra mycket blod i kroppen och så tung. Tung om magen, tung i benen..det är faktiskt liiiite jobbigt. Men visst älskar jag att vara gravid, är sån härlig känsla att vakna på morgonen och lägga handen på magen och få den där lilla foten att sparka till därinne.

Värme har jag aldrig riktig gillat..inte sån här tokvärme. jo men då ska man ha tillgång till en bassäng eller havet och just nu tror jag inte att jag får plats i en baddräkt :-)

Vi har i alla fall flyttat ner sängen i källaren. Jag och lillasyster röjde ut ett rum därnere som vi hade fullt med kartonger. Julsaker och annat smått och gott. Så nu sover vi i källaren. Det är så svalt och skönt och Krister har gjort så mysigt därnere.

Så nu är det dags att återgå till att stapla katroner i ett annat rum där vi har hyllor på väggarna. Nu blir det ordning och reda. När lillgrodan kommer måste allting finnas lättillgängligt. Ska veta var julsaker/påskpynt/halloween saker ligger. Ja jag är en såndär som ändrar inredning efter säsont så det blir mycket pysslande. Få se om man kommer hinna med det i fortsättningen :-)

Sotis tycker nog inte om den här värmen han heller..han tar två steg och så lägger han sig ner. Fattar inte att han inte går ner och lägger sig istället.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }