2010-07-02
 10:09:08

Ny kategori..



Tänkte jag skulle öppna en ny kategori där jag samlar allt som vi inhandlar till den efterlängtade famljemedlemmen. Visst har jag köpt saker lite då och då de senaste månaderna utan att lägga upp här men nu börjar det ju närma sig och mycket ska shoppas til bebisen.
Det är ju så kul!!
Efter att ha längtat så länge efter en liten bebis (6år) så är det en njutning att få gå i barnaffärer och faktiskt få köpa något till vårat eget barn. Att välja barnvagn, skötbord, skötbädd och små leksaker och pyttesmå bebiskläder..då är jag lycklig :-)

Vi kommer givetvis att handla allt eftersom lillgrodis växer och blir större, men vissa saker vill jag ha hemma innan hon kommer så slipper man springa och handla tup i kvarten. Vi har ju iaf 2 mil in till stan. Och så är det nog skönt att bara vara hemma den första tiden och lära känna varandra och mysa :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }