2010-07-02
 21:50:44

Mina böcker jag läser just nu..

Jag har för ett tag sen köpt lite böcker som jag kan läsa. Kom över de här tre böckerna på tradera för ca 200:- De va verkligen i nyskick, förra ägaren måste ha bläddrat väldigt försiktigt.
Jag började med att läsa den här boken



Nu håller jag på att läsa den här boken. Den är riktigt läsvärd. Katerina är själv 5 barnsmamma så hon har gått igenom både det ena och det andra när det handlar om förlossningar.



Och den här boken funderar jag på att ta med mig till BB så jag har nåt att läsa medan lillgrodan sover :-)
Jag kommer nog kanske tjuvläsa lite innan tror jag.




Den här boken har jag hört mycker gott om så jag tänkte att jag införskaffar den oxå. Köpte den på Adlibris. Jag gillar att det är gratis frakt, blir inte heller så dyrt då.
Men den här ska jag givetvis läsa innan det är dags så det är snart dags att börja..det är ju inte långt kvar nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }