2010-01-01
 22:11:09

Oops..vilken miss av mig!! 7+1

Idag va jag ner till apoteket och hämtade ut lite mer prednisilon och fler fragminsprutor, men när hon lägger upp medicinen på bänken så ser jag att det är en annan färg på kartongen till fragminsprutorna så jag frågade om det va nån annan sort.
Ja svarade hon..om du har blå förpackning så har du 2500 enheter men det här är 5000 enheter som det står att du ska ha på receptet...GULP!!!
Jäklar vilken miss av mig. Jag som passade på att ta ut så mycket medicin som möjligt för nån månad sen när jag hade fri medicin och nu visar det sig att jag inte alls skulle ha de sprutorna utan det dubbla..så jag har sen insättningen tagit för låg dos...*snyft*
Hoppas verkligen att "liten" därinne mår bra trots min blunder..det känns bra iaf och jag mår bra.
Tog iaf den nya mängden ikväll så nu kör vi på 5000 ist.

Jag passade även på att köpa ett nytt test idag..det fick jag av Krister =) Han vet att jag tycker det är roligt och sen ville jag se hur starkt det har blivit på ett vanligt clearblue.
Jag passade på att göra testet tillsammans med mamma..hon tyckte det va kul eftersom hon aldrig har gjort sånt här..det fanns ju inte på hennes tid.
Så vi tittade tillsammans på när plusset dök upp..det tog 2 sekunder för att se plusset och kontrollstrecket tog mycket längre tid..häftigt!

Plusset va det starkaste jag nånsin sett på ett gravtest..och det är mitt =)) mamma blev så lycklig så hon började gråta. Jag tittade på henne och sa: Du ska bli mormor igen! =))




 


Hedid

Puss på dig gumman! Jag håller alla tummar i familjen :)

Tänker på dig hela tiden och vill så gärna att det går vägen denna gång, för ni skulle bli SÅ bra föräldrar!



LYCKA TILL (syster lykta)!


Linda

Tack gumman..du är så gullig =)

Mamma sa att hon hoppades på att det blir en liten tjej så är det dags för oss att springa efter dem när de blir tonåringar som våra föräldrar sprang efter oss..haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }