2010-01-25
 11:37:27

Mardröm inatt igen 10+4

Drömde inatt om en massa vatten. Jag är ju sen alltid livrädd för vatten i stora mängder. Jag vågar inte åka båt för att jag är rädd att båten ska sjunka.
Jag älskar att simma men lite småpanik så fort jag kommer under utan..då kommer hyperventlilationen.

Jag ska däremot alltid titta på dokumentärer om båtar som har sjunkigt, eller om tsunamin i Thailand mm. 
I tonåren kommer jag ihåg att jag drömde att jag körde upp på en klaffbro och sen tappade bilen fästet och rullade ner i havet och jag drunknade.

I natt drömde jag att jag åkte buss som kom in på en väg som va helt översvämmad och bussen tappade fästet och började glida sidleds för att sedan välta i den enorma vattenmassan.
Ett ögonblick senare stod jag i ett våningshus längst upp med Krister och tittade ut genom fönstret. Vi va omringade av ett hav..vi bodde alltså mitt ute på djupt vatten och vattenmassorna skulle dra med sig huset vilken sekund som helst.
Får rysningar av obehag bara jag tänker på det..allt kändes så verkligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }