2010-01-12
 21:02:39

Idag har vi varit på VUL 8+5

Jag va så nervös innan vi åkte hemifrån..mätte mitt blodtryck som inte alls va som det skulle..och pulsen låg på 105..oops..lite stressad kanske.
Jag tog tom ett nytt graviditetstest för att dubbelkolla att jag verkligen fortfarande ÄR gravid och jodå det va jag..så jag satt och tittade på stickan hela vägen in..knäpp man är..hihi!

Jag är såå lycklig!!! Vi fick se ett jättefint litet {#lang_emotions_heart} idag *tårarna rinner av lycka* Fattar inte att det är sant..
Fick se små armar och små fötter oxå.."liten" är så söt  

När vi kom dit så frågade läkaren mig om jag va illamående, trött, hade spända bröst, kissnödig mm...Ja blev svaren på alla frågor. Va bra sa han!
När han kollade runt därinne så va det bara en massa svarta fläckar överallt..blev jättenervös..sen..DÄR ÄR DET NÅT utbrast både jag och min man..nåt med paddlar skriker min man..hahaha





Vi såg oxå direkt nåt som fladdrade..så häftigt! Sen säger läkaren: Den rör inte på sig som jag vill. VA??!?? Jaha säger han..nej alltså inte fostret utan muspekaren..jag kan inte få den att röra sig så jag kan mäta.
INTE skämta så med människor där nerverna sitter utanpå kroppen.

Jag skulle ta fragmin till v.12 men jag vill nog fortsätta till v.15 jag med och så ska jag börja trappa ner cortisontabletterna.

Såhär ser bebisen ut nu

8 Weeks Pregnant

Vi har firat med lite tårta och cider härhemma.



Älsklingen har dunderhuvudvärk stackare..hans spänningar måste ha släppt nu. Och jag och liten ska mysa i soffan med en kopp te. Mitt livs lyckligaste dag hitills
TACK för alla tumhållningar..ni är guld värda allihop!!


L-syrran

Men va liten! =) Mosters lilla alien =) Hihi. Grattis! <3


L-syrran

Men va liten! =) Mosters lilla alien =) Hihi. Grattis! <3


L-syrran

Men va liten! =) Mosters lilla alien =) Hihi. Grattis! <3


marie-storasyster

=) Phu!! Lycklig!!! Kramar


Pernilla Engelholm

Ååh vad härligt det är ni väl värda! Njut nu!!/Kram Nilla.



PUBLICERAT: 2010-01-13, 07:59:40 | URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Linda Lönn

Åh! Vilken söt liten korv! Viss är det en underbar syn?!!!! Njuuuut!!


Maria

Åh vad jag glädjs med dig min vän!! Ni är såååå värda det här nu! Lycka!!!!



PUBLICERAT: 2010-01-14, 11:47:12 | URL: http://isblommas.blogspot.com
Milla

Är så glad för er skull! Bamsekramar till er alla tre!! :D


ovisshet77 (familjeliv)

Ett stort grattis! Det var menat att ni skulle bli föräldrar!!!!




Linda

Tack allihopa för er varma ord och lyckönskningar =)

Det har varit en tuff väg med mycket motgångar men nu så ska väl alla farthinder vara passerade hoppas vi.

Kram på er alla!!


Fru barnlös

Skönt att allt såg bra ut!



PUBLICERAT: 2010-01-16, 17:42:31 | URL: http://langrean9manader.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }