2010-01-21
 22:10:10

Helkonstiga drömmar 10+0

Varning för helknäppt inlägg

Två nätter i rad har jag nu drömt helt sjuka saker och allt handlar givetvis om rädslan att bli av med min lilla bebis.

I förrgår drömde jag att vi skulle dela vårdnaden om bebisen med ett annat par som är våra kompisar. Så det betydde att vi skulle ha varannan vecka..jag va helt knäckt i drömmen kommer jag ihåg. Jag va såå ledsen..det här va ju vårat barn, ingen annans, jag vill inte dela, jag vill ha hela vårdnaden.
Sen när jag gick och bar barnet så sträckte hon ut sina armar mot en annan kvinna och ropade: Mamma!! :-( Men jag va ju hennes mamma?!??

Inatt drömde jag nåt ännu värre: Jag satt på toaletten och ut försvann fostret som såg ut som en liten dinosauriebebis. Stora ögon en liten svans och huvudet va tunnt som äggskal och på ena sidan av huvudet så va det ett hål rakt in..för att visa varför det blev ett missfall den här gången.
Jag tog upp fostret och ställde honom i badrumsskåpet..??!!??

Förstår ni vad de här drömmarna betyder..det GÖR INTE JAG *skrattar*
Och NÄ jag går inte på något för den delen heller..skulle vara mjölk då.
Kan det vara mina starka moderkänslor redan..att jag är så rädd för att förlora ett till foster.


Maria

Hej gumman!

Man drömmer helskumt när man är gravid, så är det bara! Dock tror jag att det oftast brukar komma senare i graviditeten så det hänger säkert ihop med din situation och stor rädsla för att något ska gå på tok.

Hoppas du mår bra nu i alla fall! Har ni fått tid redan nu för RUL?

Kram vännen!



PUBLICERAT: 2010-01-22, 11:53:20 | URL: http://isblommas.blogspot.com
Linda

Nä vi har inte fått tid än..men vi ska till specMVC den 15/2 så då kanske vi kan få en tid.

Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }