2010-01-31
 21:15:36

Fortfarande spänd mage 11+3

Imorse när jag skulle kissa trodde jag magen skulle spricka..jag va så spänd och det gjorde ont. Har haft så i ca tre dagar nu men nu började jag bli orolig. Tänk om jag har fått en cysta igen..det va lite de känningarna..usch!
De senaste gångerna jag har fått en cysta så har det gjort fruktansvärt ont när de har spruckit och älsklingen har fått köra mig till akuten i ilfart.

Sen blir man ju orolig om det kan påverka bebisen på nåt sätt. Ringde sjukvårdupplysningen och hon tyckte jag skulle ringa specMVC imorgon för att få komma in och kolla att allt är som det ska.
I övrigt mår jag ju toppen i min graviditet. Lite illamående, ömma bröst, lite flytningar det hör ju till. Det tar jag, inga problem men när det börjar strama så att börjar göra ont och det blir svårigheter att kissa, ja då blir jag orolig.
Jag ringer hellre en gång för mycket än en gång för lite. Skulle aldrig förlåta mig själv om jag fick höra att vi skulle ha kommit in tidigare för nu är det för sent att göra nåt..usch hemska tanke!!
Jag kan även få kramper i undermagen men de går ju oxå ganska snabbt över bara man tar det lungt.

Jag vill ju känna mig lugn så att våran älskade bebis kan fortsätta guppa runt i sitt lugna lilla hav =))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }