2010-02-17
 17:13:56

Magen växer 13+6

Ja äntligen börjar det hända något..jag bara kännt mig jättetjock den senaste tiden..inte för att jag känner mig smal nu..haha önsketänkande. :-)
De två magarna (den undre och den övre) börjar smälta ihop till en mage tack o lov. Har känt mig som en överjäst bulle av alla hormoner men det hör ju till behandlingen och det förde ju något gott med sig.

Kan gå förbi spegeln och titta på magen.det har ju faktiskt blivit en kula redan..tycker om min mage mer och mer även om ingen tröja sitter snyggt längre. Nu märker jag att jag har ju haft en ganska smal midja innan. Tröjorna har jag ju kunnat snurra på runt midjan men nu sitter den fast, fast, fast.

Svårt att hitta mammakläder när jag hör att tom normalviktiga tycker att utbudet är klent..vad ska då jag hitta??
Jag vill ju inte gå runt i tälttröjor som bara hänger.

Bebisen inne i magen hade fullt party igår..det nöp i livmodern hela dagen och det va faktiskt lite småbesvärligt och idag har det spänt mycket. Måste tömma kissblåsan oftare nu för att inte få ont. Toapapperkonsumtionen härhemma tycker älsklingen har ökat..va? Av vadå :-) Kan ju inte gärna skaka som pojkarna gör..haha!!

Nu ska jag snart hem till mamma igen..jag är såå bortskämd. Är där om dagarna och får god hemlagad mat varje dag. Har fortfarande svårt att laga mat hemma av allt matos..hoppas det går över snart så jag kan få iordning på matvanorna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }