2010-02-13
 09:12:35

Hormoner?? 13+2

Jag måste ha fått en rejäl dos av hormoner den sista tiden. Har haft fruktansvärd huvudvärk (kan visserligen höra ihop med att jag har haft ont i nacken oxå) Finnar har ploppat upp här och var och de gör såå ont!!!

Sen på nätterna har jag vaknat genomblöt av svett. Hela jag är dyngsur i nacken, ryggen och under bysten. Täcket och kudden är oxå blöta precis som man har tagit ut dem ur tvättmaskinen. Har aldrig varit med om nåt liknade..å andra sidan har jag heller aldrig varit gravid.
Funderar dock på om det är vanligt att man mår såhär..sover ganska dåligt oxå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }