2010-08-10
 17:36:04

Tätare sammandragningar.. (38+4)

Igår morse började lillgrodan stöka runt härinne i magen..och det gjorde ont..riktigt ont. Men jag vet att det kommer bli värre, mycket värre men det tar jag då. till slut tyckte jag att sammandragningarna blev lite väl täta så vi började titta på klockan. Och när vi insåg att det bara va 5 minuter mellan "värkarna" fick vi lite smått panik, men jag kände ändå att: det är inte dags än. Sammandragningarna höll inte på så länge även om de bara va 5 min mellan och mycket riktigt så släppte de efter ett tag.

Under dagen va bebisen lugnare men framåt kvällen började det om igen..inte lika tätt, men jag gick från toaletten och vek mig dubbelt av smärta. Det drog så mycket i naveln så jag trodde jag skull bli knäpp. Ont ont ont skrek jag och älsklingen kom springande och masserade svanken. Jag slängde mig i soffan och andades djupt som jag har lärt mig.
Panik, va det dags nu??? Jag är inte redo..nacken gör ont?!? vill inte än..vill bli bättre i nacken innan jag åker in. det svider!!!
Det tryckte på ordentligt nedåt och det kändes som det hängde blytyngder på nederdelen av magen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }