2010-08-10
 17:29:14

Tack till alla läsare :-)

Vet att jag är dålig på att svara tillbaka tlil mina kära läsare när det då och då ramlar in fina kommentarer. Jag är så glad att ni finns därute även om ni bara läser. Jag började med min blogg för att själv kunna titta tillbaka och komma ihåg vad vi gått igenom med alla behandlingar och mediciner.

Nu har jag även insett att det finns många därute som har samma problem som oss - ofrivillig barnlöshet och jag är glad om jag åtminståne kan hjälpa någon att hitta en gnista och fortsätta kämpa till att bli tre. Det är jobbigt och det tar kraft och energi, relationen slits men det är ändå guld värt i slutändan att komma till den dagen då man sitter där med sitt lilla knyte.
Det tar olika lång tid för alla men jag är övertygad om att dagen kommer till de flesta..det gäller att våga blicka framåt och ställa sig på benen igen, även om uppförsbacken kan vara lång.

Kram på er alla :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }