2010-08-24
 12:46:01

Inget än..envis liten bebis (40+5)

Under hela dagen igår hade jag jobbiga sammandragningar ver 5:e minut och det va riktigt drygt ett tag, men eftersom det BARA va sammandragningar så visste jag ju att det här inte leder  nånstans. Kommer en smärttopp, spänner som attans över hela magen..och så ebbar det ut. Och allt det där på bara 1 minut.

Värkarna sitter i längre och sprider sig till ryggen, svanken, höften mm.
I natt har jag sovit ordentligt, från 23-9. Riktig sovmorgon :-) Idag är det en hemmaskrotardag, sitter fortfarande i nattlinnet :-)

Ska dammsuga lite senare, men nu ska jag göra färdigt det lilla som är kvar på projektet..lägger upp bilder lite senare idag :-)


Moa

Ja du den lilla envetna lilla bebis! Det är fler än din mor och far som väntar på dig! Inne många gånger här med förhoppningen att det skall ha kommit en liten rackare! Lycka till!!



PUBLICERAT: 2010-08-24, 17:27:46 | URL: http://trueflink.blogspot.com
Bebislängtan Linda

Hej Moa =)

Ja ni verkar vara ett litet gäng som är in här då och då..jättekul. Va in poå din sida, guuud vilka sötnosar du har därhemma. Måste vara underbart med två =)

Kram Linda


Moa

Jo de är fina mina härliga pojkar! Visst är det underbart med två men det är mer än dubbelt upp att göra tycker jag! Är trött men glad! Varit rätt struligt också med både det ena och det andra men nu verkar det gå åt rätt håll!

Tycker att er lilla ska sluta och hålla er på halster! Jag vet inte hur det känns för första kom på 40+0 och lillebrorsan kom lite tidigare i v.37+1 men jag var ändå väldigt otålig där i slutet! Kämpa på!



PUBLICERAT: 2010-08-24, 21:24:30 | URL: http://trueflink.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }