2010-08-12
 21:21:59

Gjorde en upptäckt igår kväll

Igår kväll när jag skulle sova och klädde av mig i vanlig ordning så ser jag att mina bröst har blivit ännu mörkare..så jag klämde lite på den ena och det kom ut en droppe klar vätska..vaaaa??? Kan det vara..eller?
Blev jätteglad..man har ju hört så många andra som har läckt redan för ett par veckor sen men inte jag. Oroligheten har ju funnits där något att: Tänk om jag inte kan ge mitt barn mat sen efter födseln. Men nu verkaar det vara fritt fram i kanalerna..det kanske gör rent inför. Det bara glittrar till litegrann..inte mycket som kommer och det är bara på den ena.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }