2010-08-13
 22:50:27

Förvärkar? (39+1)

Ikväll har jag haft väldigt ont i magen..speciellt i nedre delen på höger sida. Kände mig kissnödig och skulle gå iväg men kom halvvägs och va tvungen att stanna, tog tag i dörrposten och flämtade ett tag. När jag äntligen lyckas ta mig till toaletten trodde jag att hela magen skulle ramla ut..fyyyy f.n va ont det gjorde. Älsklingen kom springandes och fick mig därifrån till sängen. Och där låg jag och skrek av smärta ett tag medan han masserade ryggslutet och bad mig andas lugnt. Värken släppte efter ett tag och jag kände att jag va helt stel i nacken för att jag hade spänt mig så mycket...
Det kändes som livmodern slets åt varsitt håll och smärtan va även nere i blygdbenen och i fogarna..ONT!!!

Sammandragningar har jag haft i många veckor..men de ät hanterbara..va det här en förvärk..en känning på hur det blir sen. Hela kvällen har det kommit och gått molande värk i ryggen och sidan av magen och varje gång har jag blivit rädd att..näää tänk om. Vill ju att bebisen ska stanna ett tag till så jag hinner friskna i.

H*n har varit väldigt livlig ikväll oxå så vi får  se vad som händer..hoppas lite på falsklarm, men bebisen är givetsvis välkommen när h*n behagar komma ut :-)

Nu ska jag sova..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }