2010-08-16
 08:13:02

Börjat med Rinexin igen (39+4)



Ja det va väl lika bra så jag inte drar på mig nån bihåleinflammation oxå. Snyter mig sådär härligt grönt tjockt slemmigt (ursäkta) och så gör det lite ont i övre käkbenen och böjer jag mig framåt med huvudet så gör det oxå ont. 
Tänker inte ligga på förlossningen med bihåleinflammation och spränghuvudvärk.

Får väl börja skölja med nässköljen oxå..usch för att dra ner saltvattnet i halsen som jag alltid lyckas med. 

Har lyckats med att bli helt döv på högra örat oxå. Köpte öronljus som vi använde idag och det blev rensat men trycket har tyvärr inte släppt..hör fortfarande ingenting.


anki

Hej gumman :)

Hoppas att du mår bättre snart!

Vila mycket och spar på kraftrna :)

Nu är det inte lång tid kvar.

Tänk vilken härlig höst och vinter du har framför dig , så himla mysigt :)

Tusen kramar till er alla tre!! / Anki



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }