2010-08-21
 17:52:22

3 dagar över tiden..



Idag va vi hos svärmor och firade lille Edvin som fyllde 3 i måndags. Lite tårta innan pojkarna skulle sova. Passade på att träffa hela familjen Winqvist..det va trevligt :-) Åkte sen iväg och handlade på Ica Maxi. Och jag hade bestämt att vi skulle inhandla ett paket kräftor, baguette, ostar, kex och lite frukt. Eftersom älsklingen knappt äter kräftor (han åt 1 klo) så får han alltid ett paket med prinskorv.

Så det här blev kvällens mysmys :-) Jag åt dock alldeles för mycket..och det finns ju dessutom en därinne som tar all plats när man ska äta..hihi.









Vi tittade på den här filmen..den va riktigt kul.




När vi kom hem från shoppingen så bestämde jag mig för att baka bullar..hann bara komma till början av degen när det kom en tokvärk..som en blixt från klar himmel..den satt stenhårt över magen och smärtan sköt iväg bak mot vänstra delen av ryggen/svanken..f.......n va ont det gjorde...jag skrek rätt ut: VÄRK!!!!!! Älsklingen kom springandes i full fart och han är snabb på att massera..det underlättar ju så för att kunna slappna av.
Gick och vilade medan bulldegen jäste i ca 1 timme. Fick nån liten värk däremmelan , men inget som jag inte kunde hantera själv.

Däremot har det det kommit fler skarpa smärtor ner mot blygdbenen och bakåt mot rumpan som gör såååå ont. Det är som att sitta på rakblad..fyyy!
Har småplockat lite härhemma ifall att det är dags..kan vara skönt att komma hem till ett rent och välstädat hus :-)

Blev ganska mycket bullar, orkade inte lägga ut dem på 3 plåtar så jag tryckte ihop dem lite..snea bullar..tja, men lika goda för det :-)


Linda

Hej !

Jag har följt din blogg en kort tid nu och är så spänd på när den lille kommer ut :)

Är själv gravid men dock endast i v 10 än så länge :) men minns hur det var när jag var gravid med min dotter, som nu är 10 år. Förövrigt så har jag arbetat ihop med Emma, så jag har tidigare hört lite om din resa mot att vara där du/ni är idag :) Så GLAD för eran skull, då jag själv haft problem med missfall och har endel komplikationer nu också.

Ville bara ge mig tillkänna :)

Lycka till !



PUBLICERAT: 2010-08-21, 20:33:43 | URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Bebislängtan Linda

Hej Linda

Va trevligt att det dyker upp fler läsare som följer min blogg =)

Stort grattis till graviditeten!! Trist att höra att du oxå fått missfall. Hoppas du mår bra nu trots komplikationer. Får smyga mig in på din sida och läsa lite..hoppas det inte är allvarligt.

Aha du jobbade med lillasyster, trevligt =)

Ja nu tycker jag lillgrodan får komma ut, börjar göra ont nu då h*n ligger så långt ner och trycker.

Lycka till med den kommande bebisen! =)


anki

Hej gulliga du! Tänker på er!!

Kraaaaaaam!! / anki



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }