2010-08-15
 21:23:22

3 Dagar kvar!!


Idag har jag tagit mig upp på benen efter ett par dagars vilande..gör allt för att bli frisk så fort som möjligt nu. Här finns inte tillräckligt med dagar för att friskna i på det slöa sättet.
Jag började memd att dammsuga sovrummet, men redan när jag kom till vardagsrummet hade jag redan börjat få sammandragningar och svetten bara rann längs med ryggen så det va bara att låta dammsugaren stå ett tag. Som älsklingen uttryckte det: Du har ju hela dan på dig om du nu ska envisas med att städa. Jag hade precis sagt efter frukosten att jag va så trött så jag skulle kunna somna igen och så gick jag ist och hämtade dammsugaren..haha.

Fick lite besök av svärmor, så vi satt och småpratade lite. Lagade lite soppa lagom till älsklingen kom hem. Han har varit iväg 2 vändor och hämtat ved.
Bakade lite svarta vinbärs muffins och sen dammsög jag resten av huset..sen va jag helt slut i kroppen..

Undrar vad jag ska hitta på imorgon? Funderar på att åka ner på stan och inhandla det sista till bebis och till mig själv. 

 


Tea

Nu är det nära!



PUBLICERAT: 2010-08-15, 22:30:31 | URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }