2010-08-28
 17:28:37

10 dagar över tiden!!

Jag orkar snart inge mer. Hela dagen har det spännt och dragit för att inte tala om det enorma trycket nedåt. Jag blir snart tokig om lillgrodan inte  behagar att komma ut..det är ju så tungt nu. Så fort jag kommer upp ur soffan och ska ta första stegen så känner jag mig som Agda 93 år. Hasar sakta fram och tar tag i allt för att orka med smärtan i magen.

Nu har jag iaf gjort mig en häxbrygd på hallonbladste, hel kanelstång, hel ingefära och hela nejlikor. KOM IGEN DÅ GRODAN - HOPPA UT NÅNGÅNG!!!


Anonym

det blir nog ett söndags barn :)

Kraaaaaaam Anki


Moa

Ja kom igen nu!



PUBLICERAT: 2010-08-28, 19:23:20 | URL: http://trueflink.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }