2010-04-02
 19:36:48

Lite magbilder

Jag sa till mig själv i början av graviditeten att jag inte skulle lägga in bilder på min mage..min tjockmage *ler* Men nu allt eftersom magen växer och blir större och rundare så älskar jag min mage och bär den med stolthet..det är ju våran älskade bebis som bor där ju.
Jag har fortfarande inte riktigt fattat att vi faktiskt är gravida och väntar barn..det verkar inte gå in i mitt huvud.
Trodde ju aldrig vi skulle lyckas och vara såhär lyckliga.
Igår kväll kom jag för första gången på att jag är är inte ensam när jag går och lägger mig..vi är två *ler* eller ja tre eftersom Sotis alltid följer med. Eller vi är ju faktiskt fyra i sängen..min älskade make oxå. Inte undra på att det är trångt..haha.

Det här är magen i v. 13+6 nästan 14 hela veckor



Och det här är v. 16+6 nästan 17 hela veckor



Det här är magen v. 18+5 nästan 19 hela veckor



Det är inte bara magen som har vuxit..de gamla bh:arna har jag lagt bort och så blev det nya - större!
Hoppas de inte växer mer nu..men det verkar bara vara jag som inte vill att de ska växa mer...haha!


Milla

Du, det är samma sak här ;) Jag har gått upp en BH-storlek redan och Jonas bara ler och ser lycklig ut ;)


Bebislängtan

Milla: Jag förstår att karlarna jublar, de ska bara veta hur framtungt allt kommer att bli. Jag har ju rätt tung byst sen tidigare oxå men nu har jag beställt en ny bh iaf på La Redoute =))

Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }