2010-04-03
 08:12:41

Första sparken..weeeeeeeeee!!!

Nu imorse när jag klev upp så klädde jag på mig och smög iväg till soffan och hasade ner..då kom den!! På höger sidan strax under naveln kom det där jag har längtat efter att få känna..en rejäl buff eller snarare en mjuk spark..ååååhhhh så härligt..lillfisen va oxå vaken *'er*
Visst har jag kännt små mjuka buffar tidigare men det här va rejält och för första gången kunde jag urskilja att det här va bebisen och inget annat.

7.05 lördagen den 3 april =)))))))


Evelina

Underbart!


Milla

Härligt! Jag längtar oxå dit... Glad påsk på er alla!


Fru barnlös

Så underbart!



PUBLICERAT: 2010-04-05, 14:25:27 | URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Bebislängtan

Ja det va en riktigt härlig känsla. Jag trodde jag skulle behöva vänta i flera veckor eftersom jag har moderkakan i framvägg men inte då..lite buffar här och där känner jag =))

Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }