2009-09-11
 19:13:43

Vätskefyllda cystor

Jävla skiiiiiiit!!!! Höll på få vätskefyllda cystor igen som spricker. Det gör ju såååå ont!!!!
Kunde knappt sitta, stå eller ligga..ville inte till akuten igen.

Tog en varm dusch och tog ett diklofenak stolpiller..hoppades att det skulle gå över..fick det säkert efter progynon behandlingen. Min kropp kan svara så här av hormoner. Det va säkert dem som gjorde att nacken small till oxå..
Uääääähhhhhh..ville bara gå under..allt kändes bara skit..

Jag hade iaf sovit på natten ..tack o lov hade smärtan gett mig sig..hoppas den blev ivägskrämd av tabletten eller så satt effekten i fortfarande..
Typiskt att min man åkte iväg på tjänsteresa samma dag om man skulle behöva åka in..
Förra gången han skjutsade in mig till akuten då jag hade vätska i buken då låg jag bara och skrek av smärta i bilen..kanske lika bra han slapp uppleva det igen..blir väl skiljsmässa snart annars   Eller så får jag snart skjutsa in honom för magsår.

Smärtan avtog dan efter tack o lov.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }