2009-09-04
 23:24:29

Spraystart med Synarela

Jag började spraya den 18/8 2008, ett sprut i vardera näsborre. Jag sprayade med en hormonnässpray som heter Synarela.
På spraydag 16 började jag få ganska mycket känningar. Grät till minsta lilla, men det gick över lika fort. Klarade inte ens att titta på ett tv program eller prata i telefon med nån utan att börja grina.

Efter ett par dagar kände jag av sprayen mer, hade mardrömmar på nätterna. Huvudvärken har började dyka upp och kände mig sååå trött på mornarna.

Mycket känslosvall av sprayen, ena stunden toksprallig och glad och nästa sekund sprutade tårarna..kul att min make tyckte det va roligt i alla fall. Han satt bara och skrattade åt mig och kom och kramades.
De skulle få känna på det här lite mer tycker jag.

Efter ca 4 veckor sprayande tar man ett blodprov för att se om man är nedreglerad. Alltså om äggstockarna har kommit ner i vilofas. Klimakteriet!!
Och jag va helt nedreglerad så då va det dags att kicka igång äggstockarna ordentligt med hormonsprutor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }