2009-09-11
 19:21:47

REJÄL viktuppgång!! *suck*

Jag tyckte jag hade gått upp i vikt..eller jag vet att jag hade gjort det och allt hade satt sig på höfterna och magen. Jag som redan va överviktig liiiiider verkligen att lägga på mig mer inför en graviditet..
Hade gått ner i vikt inför försök 1 men är nu över den vikten. Den enorma bilringen över naveln var bara så blääääääääää..den hade jag aldrig haft där förut..inga kläder satt snyggt.
 
Jag har ju även ett problem att motionera i och med min svåra nackskada..kan knappt ut och promenera utan att nacken krampar dagarna efteråt..och då va ju promenaden till ingen nytta.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }