2009-09-12
 10:13:57

Nya graviditetstest 12/2

Jag tog nya test på morgonen och de visade oxå pluss!! =)
Ser ut som att strecket är lite bredare än för 2 dagar sen.






Sköterskan sa att mitt värde låg precis på gränsen till att kunna få ett pluss på stickan men då kan det knappast ha blivit lägre Hcg värde sen i tisdags (10/2)...ååhh vad det snurrade i huvudet.
Anledningen till att jag tog ett till test va att hade det blivit negativt då skulle jag strunta i fragminsprutorna..hehe
Såg ut som jag fick pallra mig och hämta en spruta iaf...usch!!

Sprutan tog jag på förmiddan..jag är en sån fjant så jag behöver hela dan på mig att våga ta den..den är hemsk..ser exakt ut som Ovitrelle sprutan fast nålen är tjockare..jag jämförde idag, dum som jag är.
Svårt att få in nålen oxå eftersom den studsar tillbaka från min grissvålsmage.

Började få molvärk på kvällen..hade inte kännt nåt på nästan en vecka..va så rädd för att jag skulle vakna genomblöt på natten..precis som förra gången.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }