2009-09-13
 11:40:58

Nämen titta!!

Ååhh va glad jag blir..jag som trodde att min status skulle förbli låg hela cykeln..men inte då.



Så nu har vi hög chans att bli gravida om vi ligger i. Den här statusen visar alltså större chans att kunna bli gravid och visas 1-5 dagar innan ägglossning då statusen MAX kommer att visas.

Jag hoppas ju så mycket på att min kropp har börjat fungera eftersom jag dessutom har gått ner i vikt med den nya kosten, vilket jag tror har spelat en viss roll.
Sen har jag börjat på ett nytt jobb för 3 månader sen och stortrivs. Det är nog jätteviktigt..att ens tillvaro är lugn och harmonisk.
Stressen jag hade på mitt förra jobb kan man jämföra med en människas under krig.
2 st missfall under den perioden men nu hoppas vi på en spontan graviditet utan ivf inblandad.

Jag har tidigare känt mig stressad över våran ålder men har nu lagt det bakom mig. Man är inte äldre än man känner sig och 32 är ju inte så tokigt ändå..hoppas jag.
Det är ju bara två siffror på ett papper. =)

För 2 dagar sen kände jag lite aktivitet kring äggisarna och lika igår oxå. Så visst borde det vara på G.

Känningar kring äggstockarna på cykeldag:

CD: 10 på kvällen
CD: 11 på dagen
CD: 12 status HÖG  *mys mys* =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }