2009-09-12
 13:13:10

Min andra blogg

Här är länke till min andra blogg där jag skriver om min viktresa -40 kg.
Jag lägger dagligen upp bilder på vad jag äter och skriver in recepten.
Jag äter enligt en kost som heter LCHF - Low Carb High Fat och har hitills tappat 7 kg fett och tappat 15 cm i midjan.
Förhoppningen är att komma ner i vikt så vi kan bli gravida och få behålla det lilla knytet.

Välkommen in =)

 http://lindabireseveriksson.blogg.se/


   


I live for shopping

Hejj :)

Är du som jag, och vet inte vad du vill jobba med i framtiden? På min blogg har jag lagt upp ett test där du till slut får veta ca 15 saker som skulle passa dig att jobba med:) puss och hälsa gärna på :)



PUBLICERAT: 2009-09-12, 13:38:10 | URL: http://iliveforshopping.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }