2009-09-12
 10:06:49

Kämpar på för fullt 11/2 -2009

Jag tog första fragminsprutan idag...uuuäääähhh....den va ju som Ovitrelle sprutan och ännu värre och den bävade man ju för varje gång..minst en halvtimme innan och nu ska jag behöva ta sånna där trubbiga nålar varje dag. Men det är ju för en god sak så det  var väl bara att bita ihop.
Jag höll på så länge idag med att försöka få in den.. så när jag äntligen fick in den kände jag att jag börja försvinna mer och mer..så det va bara trycka in vätskan och sen hamnade jag på golvet och kräktes skum.
Usch vilken upplevelse.
Åh jäklar vad den sved oxå..ja ja jag är glad att jag slapp ta den i benet.
Såg v er k l i g e n fram emot morgondagens spruta *ironi*










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }