2009-09-11
 18:53:19

Idag va det dags för FET..men

Åhh...va livet är orättvist!!!
Lab teknikern ringde och sa att de hade tinat upp ett jättefint ägg..jaha gick det bra frågade jag?
Nej det gjorde ju tyvärr inte det??!?!?

Tack för den smällen *grät floder*
Jag som hade förberett kroppen ordentligt nu med tabletter, vaggisar, flera akupunkturbesök..och sagt upp mig från jobbet..Uuuääähhhhhhhh!!!
Vi hade ju bara det här ägget..nu fick vi börja om igen!!
 
Jag hade ju världens möjlighet att kunna ruva och ta det lugnt så snubblade vi på mållinjen..jag kunde väl åtminståne fått försöka..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }