2009-09-03
 20:58:32

I tonåren

När jag va 15 år så fick jag mina första p-piller för att jag hade så oregelbundna menstruationer men redan då började komplikationerna. Jag fick Trinordiol och fick ganska omedelbart problem. När mensen dök upp så kom även enorma smärtor. De flesta brukar bli av med sin mensvärk men jag är fröken tvärtemot med alla mediciner så det va bara att sluta.



Fick även en cysta på ena äggstocken som sprack så jag fick vätska i buken. Guuuud va ont det gör!!!
Gick även upp ca 20 kg och allt satte sig på höfterna och på bysten, och de kilona har jag tyvärr behållt de senaste 15 åren.
Se även min andra blogg www.lindabireseveriksson.blogg.se (Min viktresa med LCHF kosten)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }