2009-09-06
 23:08:24

Gravidsymptom eller inte?

Ibland kändes det som jag fortfararande hade en nål instucken under naveln och så sved det till lite.
Annars va det mer som molvärk/mensvärk..kanske inte så konstigt att man analyserade allting.

Jag fortsatte att ha nypningar i magen och äggstockarna, men sen kunde det gå över och jag kände inte något alls...men det kanske bara va så att värken från ÄP hade gått över.
Det va nästan så man hade velat gå i ide ett tag...det här är så frustrerande allt väntande..

Satt dock och underhöll mig med att läsa Lennart Nilssons bok "Ett barn blir till" Rekommenderas starkt..det är så fina bilder.








Jag hade en sån där jobbig fm..med mycket känslosvall..började grina för ingenting (stod o sorterade post) *suck*
Sen skulle jag diska o på ena bänken hade vi en jättefin kristallskål som vi fick av lillasyster i bröllopspresent, jag slant med handen när jag skulle lyfta den och den for i bänken o sprack i två delar. Mera tårar!!
Sen kom lillsyrran o skulle låna en blus innan begravningen som hon skulle till..och hon va ledsen så då fortsatte jag grina ett tag till..
Jaja..det va ju legitimt att vara såhär i alla fall. Fullproppad med hormoner som man var.

Satt och tittade på en serie med min man och lillasyster och va på sånt där tokspralligt humör och såg att lillsyrran började bli irriterad, men min man sa lugnt: Jaja va lugn hon kommer snart börja grina.
Hon är sån där nu för tiden...hahaha va taskiga de va.

Jag vet inte vad det va för fel på mig de kommande dagarna..helt orkeslös och kände mig helt förtvivlad.
Kunde vakna på morgonen för att jag hade jätteont i magen..
Vet inte, men det kändes som att det va kört för min del den här gången. Brösten va inte ett dugg ömma och de hade tom minskat i storlek.
Va ju inge bättre att jag va supertrött/ yr och hade jätteont i huvudet.

Skulle det vara på det här sättet??


Bilden är tagen..








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }