2009-09-07
 20:45:42

Det som inte fick hända har hänt

Jag tror jag fick ett MF!! Vaknade 3 på natten och va helt genomblöt..hade blödit igenom trosorna och när jag gick på toaletten sa rann det mycket blod och jag hittade en blodslamsa på pappret..lite mer än vanligt..blödde mer än tidigare och gick på värktabletter. Jag va helt knäckt!!

Va åkte in till kliniken och tog ett blodprov..frågade om de olika hcg värderna men det är tydligen väldigt olika beroende på vilken vecka man var i mm.
Men vilket fall så ringde de från ivf strax efter att jag kommit hem och sköterskan berättade att mitt Hcg va väldigt lågt, men att vi absolut inte skulle kasta in handduken än eftersom jag låg på gränsen så det fanns tydligen fortfarande hopp kvar.
Det va snällt sagt av henne men jag visste ändå innerst inne att det va kört för oss.
Ska in till ivf några dagar senare för att ta ett nytt blodprov.

Jaha då va det bekräftat..kunde inte låta bli attt inte kissa på stickan på morgonen efter fast sköteraskan på ivf sa till mig att försöka låta bli eftersom de kunde visa fel.
Det helt avgörande är på måndagens blodprov.

Men men testet är taget och gick ett  med ett litet svagt spökstreck. Tyckte väl att det va för bra för att va sant allt det här.



Nu fick allt återgå till den trista vardagen igen, men den glada personen jag va tidigare kom inte tillbaka på bra länge..det sätter sina spår hela den här behandlingen *suck*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }