2009-09-12
 00:15:48

Den kritiska dagen 6/2-2009

6/2 och idag va det cykeldag 14..2 veckor efter ÄP..den dagen jag började blöda förra gången jag ruvade och ville gärna gå i ide idag.
Min man åkte på konferans för två dagar sen och jag ska hämta honom imorgon..
Imorgon får jag ge honom beskedet att jag började blöda idag. Jag är så fruktansvärt ledsen nu..trodde inte jag skulle ta det så hårt den här gången men det känns så orättvist.

Kommer vi aldrig få en liten??

Jag tog ett test och det va negativt..hade visserligen TestDag om 4 dagar..men tror knappast att det kommer att tvärvända med ett plus.

För oss va det över för den här gången..fick min mens och har haft väldigt ont i magen..ganska mycket blödningar. Så ett plus på stickan om 4 dagar känns totalt omöjligt.

Det tråkiga är att jag har hela ruvartiden kännt dragningar kring navelnområdet precis som förra gången när det blev ett pluss..men men det är nog lätt att bli inbillningssjuk i den här behandlingen för att man så gärna vill att det ska vara nåt.
I min värld så finns det inget annat än ett plus på stickan efter att man har gjort den här behandlingen..men samtidigt så har man en verklighetsuppfattning..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }